wtorek, 9 czerwca 2020

Zwrot podręczników szkolnych

     Kochani, wielkimi krokami zbliża koniec, jakże trudnego dla wszystkich, roku szkolnego. 
     W związku z tym biblioteka szkolna będzie przyjmowała zwroty podręczników szkolnych.
    Termin dla swojej klasy dostaniecie od wychowawcy wraz z zasadami zwrotów podręczników w czasie pandemii. Bardzo proszę zapoznajcie się z nimi oraz zastosujcie się do nich, jest to bardzo ważne dla Waszego jak i naszego zdrowia. 
   Zasady te umieszczę dla przypomnienia poniżej. Przy okazji zwrotów podręczników możecie również oddać wypożyczone książki.

   
ZASADY ZWROTÓW PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH 
1.     Wychowawca powiadamia rodziców przez dziennik elektroniczny o terminach zwrotów książek i podręczników oraz możliwościach ich odkupienia lub zapłacenia za książki.
2.     W razie pytań prosimy kontaktować się z nauczycielem bibliotekarzem pod wskazany adres email:
·      klasy 4 -8  biblioteka@spwmy.edu.pl 
·      klasy 0-3 monika_skroczak@spwmy.edu.pl
3.     Przypominamy, że przed zwrotem wypożyczonych książek i podręczników należy usunąć własne okładki foliowe, usunąć zapisane ołówkiem notatki, zwrócić uwagę na czystość i estetykę książki.
4.     Za podręczniki zniszczone i zagubione rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do dokonania wpłat na konto  91 8022 0000 2001 0004 99 79 0001 (tytuł przelewu: nazwa podręcznika, imię i nazwisko dziecka, klasa).
5.     Wpłat proszę dokonywać do 30 czerwca, a informację o cenie podręcznika otrzymają państwo na adres email.
6.     Potwierdzenie wpłaty proszę przesyłać na adres biblioteka@spwmy.edu.pl .
7.     Uczeń/ rodzic dokonujący zwrotu książek i podręczników powinien być w maseczce i rękawiczkach.
8.     Termin zwracania wypożyczonych podręczników możliwy jest wyłącznie w wyznaczonym dla danej klasy dniu i ustalonych godzinach według harmonogramu.
9.     Klasy 1, 4 i 7 nie zwracają podręczników do biblioteki. Nie zwalnia to uczniów od oddania wypożyczonych książek z biblioteki.
10.Klasy 8 muszą w całości rozliczyć się z biblioteką, a informację o rozliczeniu wychowawcy klas otrzymają w formie elektronicznej.
11.Podręczniki przyjmowane będą przy ul. Kwiatowej 28 w Szkolnym Centrum Multimedialnym (stara biblioteka) i na półpiętrze oraz w Filii w Zgorzale.
12.Podręczniki mają być zwracane w następujący sposób:
·      uczniowie oddają podręczniki w wyznaczonym terminie, w tym czasie są pod opieką wychowawcy,
·      do zwracanych podręczników należy dołączyć kartkę z imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą,
·      zwrot potwierdzony jest podpisem ucznia (własnym długopisem) na liście udostępnionej bibliotekarza,
·      uczeń przy bibliotekarzu otwiera książki w celu oceny stanu technicznego zwracanych podręczników,
·      za podręczniki zniszczone i zagubione rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do dokonania wpłaty podanej przez bibliotekarza kwoty na konto  91 8022 0000 2001 0004 99 79 0001 (tytuł przelewu: nazwa podręcznika, imię i nazwisko dziecka, klasa),
·      wpłat proszę dokonywać do 30 czerwca, a informację o cenie podręcznika otrzymają państwo od bibliotekarza na adres email.
·      potwierdzenie wpłaty proszę przesyłać na adres biblioteka@spwmy.edu.pl .
·      książki wraz z podpisaną kartą informacyjną (imię i nazwisko ucznia, klasa) zostaną  odłożone na wyznaczonych półkach wyznaczonych do trzydniowej kwarantanny.

 Do zobaczenia!

                                                                                                       Przygotowała: Małgorzata Gajcy